ABSTRAKTY K SYMPOZIÍM – SYMPOZIUM 1
STRATEGIE ŘÍZENÍ TŘÍDY (STUDENTY UČITELSTVÍ A JEJICH PROVÁZEJÍCÍMI UČITELI)
Autor : Škarková Lucie
Abstrakt : Cílem příspěvku je identifikovat charakteristiky profesního učení studentů učitelství v rámci praxe, kterou vykonávají ve spolupráci se cvičnými učiteli. Dílčí výsledky kvalitativního výzkumu poukazují na specifika profesního učení studentů učitelství v průběhu praxe.
Klíčová slova: řízení výuky, studenti učitelství, provázející učitelé, rozvoj profesních dovedností
Článek ke stažení [PDF] : PROFESNÍ UČENÍ: PŘÍKLAD ŘÍZENÍ TŘÍDY STUDENTEM UČITELSTVÍ
Title: PROFESSIONAL LEARNING: THE EXAMPLE OF CLASSROOM MANAGEMENT BY STUDENT TEACHER
Abstract: Classroom management skills are crucial for teachers to create classroom settings where students can learn as an effective classroom management leads to high student’s achievement (Stronge, Ward, & Grant, 2011) and contributes to teacher’s remaining in the profession (Dicke, T., Elling,J., Schmeck, A., & Leutner, D., 2015).
Keywords: classroom management, student teachers, mentor teachers, development of professional skills
Download the article in English [PDF]: Not available