Autor: Helena Grecmanová, Miroslav Dopita, Jana Kantorová, Jitka Skopalová
Sekce 9: Kvalita vysokoškolského vzdělávání a celoživotního učení
Abstrakt: Při reformě vysokého školství dochází ke změnám v oblastech: počet přij.maných studentů, připravenost uchazečů ke studiu na VŠ, požadavky na kvalifikační růst akademických pracovníků, počet zahraničních mobilit, zapojení akademických pracovníků do vědecko-výzkumných projektů, hodnocené výstupy vědy a výzkumu apod. Na uvedené změny reaguje každá vysoká škola v obsahu vzdělávání, jeho struktuře, ale i jako organizace.
Klíčová slova: organizační klima, percepce, akademický pracovník, fakulta, dotazník
-
Článek ke stažení v češtině [PDF]: Vývoj nástroje pro výzkum percepce organizačního klimatu pedagogických fakult
Title: Development of a Tool for Examining Perception of Organizational Climate at Faculties of Education
Abstract: There are changes happening in the following areas during the reform of higher education: number of enrolled students, applicants’ preparedness for university studies, requirements of academic staff’s qualification growth, number of international mobilities, academic staff’s participation in research projects, evaluated scientific and research outputs etc. Every university reacts to these changes in the areas of contents of education, its structure as well as organization
Keywords: organizational climate, perception, academic staff, faculty of education, questionnaire
Download the article in English [PDF]: Not available