PROFESNÍ POTŘEBY UČITELŮ VE VZTAHU K VÝUCE DRAMATICKÉ VÝCHOVY V NOVÝCH PODMÍNKÁCH KURIKULÁRNÍ REFORMY

Autor: Hana Cisovská 

Sekce 2: Výzkum profese učitele a jiných pedagogických pracovníků 

Abstrakt: Příspěvek je zaměřen profesní potřeby učitelů 1. stupně ZŠ ve vztahu k výuce dramatické výchovy v podmínkách kurikulární reformy. Dále seznámí s probíhajícím šetřením, které se týká aktuálních profesních potřeb učitelů na 1. stupni základní školy a s prvními výsledky. 

Klíčová slova: profesní potřeby, kurikulární reforma, klíčové kompetence, výuka dramatické výchovy 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: PROFESNÍ POTŘEBY UČITELŮ VE VZTAHU K VÝUCE DRAMATICKÉ VÝCHOVY V NOVÝCH PODMÍNKÁCH KURIKULÁRNÍ REFORMY

 

 

Title: PROFESSIONAL TEACHERS̓̓̓ NEEDS IN RELATION TO DRAMA EDUCATIONAL AND TO THE NEW CONDITIONS OF CURRICULAR REFORM 

Abstract: The paper is focused on profession teacher´s needs in relation to process of drama education in the new condition of curricular reform . Further the contribution describes to plan of empirical research of actual professional needs of primary school teachers. 

Key words: profession teacher´s needs, curricular reform, key competences, drama education process 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze