Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci
Autoři: Iva Červenková, Zuzana Sikorová, Marek Václavík
Abstrakt : Příspěvek se zaměřuje na identifikaci edukačních zdrojů používaných učitelem ve výuce a usiluje o identifikaci výukových činností, které jsou na práci se zdroji založeny. Předmětem zkoumání jsou zdroje tištěné i digitální povahy, zdroje s přímým didaktickým potenciálem i materiály nepublikované. Hlavní výzkumná otázka zní „Jaké edukační zdroje užívají učitelé ve výuce a jaké činnosti s nimi ve výuce realizují?“ Výzkum je součástí rozsáhlejší studie, která si klade za cíl zjistit, jaká je v současnosti role tištěné učebnice při výucea učení a zda se tato role historicky modifikuje.
Klíčová slova: edukační zdroje, učebnice, činnosti s učebnicí, tištěné a digitální zdroje
Článek ke stažení [PDF] : Činnosti s učebnicí a dalšími edukačními zdroji ve výuce žáků 2. stupně základních škol
Title: Activities based on textbook and other educational resources in teaching lower secondary students
Keywords: teaching and learning resources, textbook, textbook activities, printed and digital resources
Download the article in English [PDF]: Not available