DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ S VNITŘNÍM PARTNEREM – SLEDOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ZMĚN Z POZICE STUDENTA

Autor: Josef Nota 

Abstrakt: Příspěvek je reflexí na studijní zkušenosti při studiu nepředmětné disciplíny “dialogické jednání s vnitřním partnerem” z pozice studenta. Představuje dialogické jednání jako disciplínu intervenující do osobnostní přípravy pedagoga. Formou pětileté kasuistiky reflektuje kvalitativní změny ve zkoušení, v přístupu k veřejnému vystupování a k pedagogické praxi. 

Klíčová slova: sebereflexe, dialogické jednání 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ S VNITŘNÍM PARTNEREM – SLEDOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ZMĚN Z POZICE STUDENTA

 

Abstract: This report is a reflection of the student’s educational experience of studying a specific, ‘afield’ discipline Acting with the Inner Partner. It represents Acting with the Inner Partner as a discipline that intervenes into the personal growth of a teacher. During last five years the qualitative changes in experimenting and attitude toward public performance and pedagogical practice have been reflected. 

Key words: self-reflection, acting with the inner partner 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze