Jak mohou výukové materiály podporovat učení žáků: využití konceptu scaffoldingu ve výzkumu a evaluaci

Plenární referáty

Autor : Zuzana Sikorová

Abstrakt : Hlavním cílem příspěvku je představit možnosti, jak lze využít koncept scaffoldingu, označující specifický typ podpory učení žáků, ve výzkumua evaluaci tištěných i digitálních výukových materiálů. Změny v oblasti užívání výukových materiálů a masivní vstup digitálních materiálů na scénu ještě více zdůraznily potřebu zkoumat a posuzovat kvalitu těchto edukačních médií.

Klíčová slova: scaffolding, scaffoldingové strategie, výukové materiály, kvalita výukových materiálů

Článek ke stažení [PDF] : Jak mohou výukové materiály podporovat učení žáků: využití konceptu scaffoldingu ve výzkumu a evaluaci

Title: How teaching and learning materials can support students ’ learning: Use of the ‘scaffolding’concept for research and evaluation

Keywords: scaffolding, scaffolding strategies, teaching and learning materials, quality of teaching and learning resources

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze