6. SEKCE: Výzkum vzdělávacích a učebních procesů
Autor: MIROSLAV CHRÁSKA
Abstrakt: Článek se zabývá studentským hodnocením vysokoškolské výuky.V příspěvkujsou prezentovány výsledky výzkumu, který se uskutečnil na Pedagogickéfakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Výzkum měl dva hlavní cíle – prvnímbylo ověřit nástroj měření, druhým bylo identifikovat faktory, které studentskéhodnocení ovlivňují.
Klíčová slova: studentské hodnocení; reliabilita měření; rating; faktory ovlivňující studentskéhodnocení
Článek ke stažení [PDF]: KTERÉ FAKTORY V SOUČASNÉ DOBĚ OVLIVŇUJÍSTUDENTSKÉ HODNOCENÍ VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY
Abstract: The paper deal with a students’ evalutions of university instruction. In the paperare presented results of a research conducted at Faculty of EducationPalacký University in Olomouc. The research try to fulfil two main objectives -the first is to verify a instrument of measurement, the second is to identifyfactors influencing students’ evalutions.
Keywords: students’ evalutions; reliability of measurement; rating; factors influencingstudents´ evalutions.
Download the article in English [PDF]: Not available