METODOLOGICKÉ POSTUPY PŘI ZKOUMÁNÍ ŠIKANY NA ZŠ

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina B

Autor: ALENA SZACHTOVÁ

Abstrakt: Šikana je speciální druh násilí. Jde o hrubé porušování lidských práv. Nášvýzkum se věnuje šikaně na základních školách (jak jsou žáci informovánio šikaně, zda jsou schopni se jí adekvatně bránit, jak jsou učitelé schopnitento problem řešit. Dále nás zajímá, zda jsou učitelé ochotni se vícevzdělávat.

Klíčová slova: agrese, šikana, pozorování, dotazník

Článek ke stažení [PDF]: METODOLOGICKÉ POSTUPY PŘI ZKOUMÁNÍ ŠIKANY NA ZŠ

Abstract: Chicane is a specific variety of violence. Chicanery is cruel encroached onhuman rights. Our research work is about chicanery on Elementary school(if the students are well-informed about chicane, if they are able to defendagainst violence, if the teachers are able to solve this problem). We areinterested in goodwill of teacher to look for information about chicane andaggression.

Keywords: aggression, chicane, observation, question-form

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze