Pohled praktikujících učitelů na ovlivňování jejich profesního rozvoje prostřednictvím spolupráce se studenty učitelství a jejich vyučujícími (The view of teachers in practice on the influencing their professional development through collaboration with fu

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autoři : Lukáš Rokos, Luboš Krninský, Petra Karvánková

Abstrakt : Cílem příspěvku je představit názory učitelů zapojených do projektu OP VVV Společenství praxe – platforma pro rozvoj klíčových kompetencí (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000659) v oblasti Člověk a příroda (učitelé fyziky, chemie, přírodopisu a zeměpisu) na možný vliv účasti v projektu na jejich profesní rozvoj. Hlavním cílem zmíněného projektu je rozvíjet kompetence v oblasti přírodních věd a odborného vzdělávání prostřednictvím spolupráce učitelů základních a středních škol s oborovými didaktiky na vysokých školách a odborníky v oblasti pedagogiky a psychologie, včetně budoucích učitelů – připravujících se na vysoké škole.

Klíčová slova: Profesní rozvoj učitelů, reflexe, síťování, učitel přírodovědných předmětů a zeměpisu

Článek ke stažení [PDF] : Pohled praktikujících učitelů na ovlivňování jejich profesního rozvoje prostřednictvím spolupráce se studenty učitelství a jejich vyučujícími (The view of teachers in practice on the influencing their professional development through collaboration with future teachers and their educators)

Keywords: teachers’ professional development, reflection, networking, science and geography teacher

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze