UČENÍ ČESKÝCH ŽÁKŮ A JEJICH ŠKOLNÍ ÚSPĚŠNOST V ÉŘE DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ (SEKUNDÁRNÍ ANALÝZA VÝZKUMU PISA 2015)

SEKCE Č. 6: PROCESY A VÝSLEDKY VÝCHOVY

Autoři : Zounek Jiří, Juhaňák Libor, Záleská Klára, Bárta Ondřej

Abstrakt : Cílem příspěvku je prozkoumat, popsat a vysvětlit, jak se dostupnost a využívání digitálních technologií promítá do výsledků patnáctiletých žáků a jaké další aspekty spojené s využíváním ICT žáky mohou souviset s jejich školní úspěšností(např. dostupnost a využívání ICT mimo školu, zájem o ICT, ICT self-efficacy u žáků apod.).

Klíčová slova: dostupnost ICT, využívání ICT, výsledky žáků, PISA 2015

Článek ke stažení [PDF] : UČENÍ ČESKÝCH ŽÁKŮ A JEJICH ŠKOLNÍ ÚSPĚŠNOST V ÉŘE DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ (SEKUNDÁRNÍ ANALÝZA VÝZKUMU PISA 2015)

Title: LEARNING OF CZECH PUPILS AND THEIR SCHOOL PERFORMANCE IN THE ERA OF DIGITAL TECHNOLOGIES (SECONDARY ANALYSIS OF PISA 2015)

Abstract: The paper is one of the outputs of research project called “Digital Technologies in students’ everyday lives and learning” (supported by the Czech Science Foundation; grant no. 17-06152S).

Keywords: ICT availability, ICT use, students’ performance, PISA 2015

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze