VĚCNÁ ORIENTACE VÝKONOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKŮ VE VZTAHU K ÚSPĚCHU A K NEÚSPĚCHU PŘI VÝUCE VE ŠKOLE

SEKCE B – Metodologické a technologické inovace v pedagogickém výzkumu

Autoři : FRANTIŠEK MAN

LUDMILA PROKEŠOVÁ

IVA STUCHLÍKOVÁ

Abstrakt : Problematika výkonové motivace včetně výkonového chování byla v domácí literatuře ve své základní podobě charakterizována Hrabalem, jr.,Manem a Pavelkovou (1984, 1989\ V novější podobě byla přiblížena Klingerem ,Manem, & Stuchlíkovou (1997) a Manem & Hrabalem, jun., 1989. K perspektivní orientaci se vyslovily studie Mana, Stuchlíkové, & Fila (1995), předtím ještě Pavelkové (1990). O rozpracování kognitivního modelu jednání učitele a kognitivního modelu jednání žáka se u nás pokusili Man & Prokešová (1994).

Článek ke stažení [PDF] : VĚCNÁ ORIENTACE VÝKONOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKŮ VE VZTAHU K ÚSPĚCHU A K NEÚSPĚCHU PŘI VÝUCE VE ŠKOLE

Diskuze