SEKCE B – Metodologické a technologické inovace v pedagogickém výzkumu
Autoři : FRANTIŠEK MAN
LUDMILA PROKEŠOVÁ
IVA STUCHLÍKOVÁ
Abstrakt : Problematika výkonové motivace včetně výkonového chování byla v domácí literatuře ve své základní podobě charakterizována Hrabalem, jr.,Manem a Pavelkovou (1984, 1989\ V novější podobě byla přiblížena Klingerem ,Manem, & Stuchlíkovou (1997) a Manem & Hrabalem, jun., 1989. K perspektivní orientaci se vyslovily studie Mana, Stuchlíkové, & Fila (1995), předtím ještě Pavelkové (1990). O rozpracování kognitivního modelu jednání učitele a kognitivního modelu jednání žáka se u nás pokusili Man & Prokešová (1994).
Článek ke stažení [PDF] : VĚCNÁ ORIENTACE VÝKONOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKŮ VE VZTAHU K ÚSPĚCHU A K NEÚSPĚCHU PŘI VÝUCE VE ŠKOLE