VYTVOŘENÍ PROFESIOGRAMU VYCHOVATELE A ZMAPOVÁNÍ JEHO PROFESNÍCH KOMPETENCÍ POMOCÍ METOD SNÍMKOVÁNÍ, DOTAZNÍKU A ROZHOVORU

4. SEKCE: Výzkum školy a dalších vzdělávacích institucí

Autoři: 

ONDŘEJ SEKERA

MILENA KURELOVÁ

Abstrakt: Cílem příspěvku je seznámit s vybranými použitými metodami sběru dat,které povedou k vytvoření profesiogramu vychovatele a zmapování jehoprofesních činností. Těmito metodami jsou snímkování (zúčastněnépozorování), dotazník pro vychovatele a nestrukturovaný rozhovor.

Klíčová slova: Instituce ústavní péče, profesiografie, profesiogram vychovatele,pozorování, dotazník, interview.

Článek ke stažení [PDF]: VYTVOŘENÍ PROFESIOGRAMU VYCHOVATELE A ZMAPOVÁNÍ JEHOPROFESNÍCH KOMPETENCÍ POMOCÍ METOD SNÍMKOVÁNÍ,DOTAZNÍKU A ROZHOVORU

Abstract: The aim of this contribution is to introduce particular methods of datacollecting whichshould lead to an educator´s profesiogram and should map his/herprofessional activities.Among involved methods are recording (thorough observation),questionnaire for educators and nonstructured interview.

Keywords: Institutes of institutional care, profesiografy, educator´s profesiogram,observation,questionnaire, interview.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze