SEKCE Č. 3: CÍLE A OBSAH VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ
Autoři: Mazáčová Pavlína, Malá Lenka
Abstrakt : Učící se, informační či znalostní společnost je ve všech rovinách ovlivněna expandujícím množstvím informací. Soubor integrovaných kompetencí uplatňovaných při práci s informacemi, pro který je ustáleno označení informační gramotnost, se stává klíčovým pro zvládání každodenních životních situací jedince už od raného dětství.
Klíčová slova: informační gramotnost, vyhledávání a hodnocení informací, pedagogika, žáci základní školy
Článek ke stažení [PDF] : VÝZKUM INFORMAČNÍ GRAMOTNOSTI ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY SE ZAMĚŘENÍM NA PROCESY VYHLEDÁVÁNÍ A HODNOCENÍ INFORMACÍ
Title: RESEARCH OF THE INFORMATION LITERACY OF PUPILS IN ELEMENTARY SCHOOL WITH FOCUS ON THE PROCESSES OF SEARCHING AND EVALUATING INFORMATION
Abstract: The paper aims at the theoretical grasp of information literacy,especially on the presentation of research, mapping the level of information literacy of primary school pupils, namely in the search and evaluation of information.
Keywords: information literacy, information seeking and evaluating, pedagogy, pupils of elementary school
Download the article in English [PDF]: Not available