Autor: Novotná Kateřina
Abstrakt: Cílem přípěvku je představit dílčí výsledky případové studie věnované formativnímu hodnocení, a to způsoby podávání zpětné vazby v hodinách anglického jazyka. Příspěvek představí prvky formativní zpětné vazby, které se objevily v hodinách angličtiny, a otevře diskuzi nad charakteristikami výuky angličtiny, které vytvářejí lepší podmínky pro využívání strategií formativního hodnocení na rozdíl od jiných předmětů.
Klíčová slova: formativní hodnocení, zpětná vazba, klasifikace, slovní hodnocení
Článek ke stažení v češtině [PDF]: Zpětná vazba v hodinách anglického jazyka
Abstract: The aim of the paper is to present partial results of a case study on formative assessment, specifically the forms of feedback in English lessons. The paper will present the characteristics of formative feedback, which appeared in English lessons and it will discuss features of English teaching which might create better conditions for use of formative assessment.
Key words: formative assessment, feedback, grading, verbal assessment
Download the article in English [PDF]: Not available