Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci
Autoři : Milan Podpěra, Pavla Soukupová
Abstrakt : Cílem příspěvku je představení výsledků výzkumného šetření souvislostí mezi výsledky přijímacího řízení a úspěšností studentů v 1. ročníku programu Učitelství pro mateřské školy na FPE ZČU v Plzni. Uvedeným šetřením chceme poukázat na otázky efektivity nastavení procesu přijímacího řízení do studijního programu Učitelství pro MŠ ve vztahu k následné úspěšnosti studentů tohoto oboru v prvním ročníku studia, dále na otázku motivace uchazečů o studium a na reflexi spokojenosti studentů se studiem oboru v závěru 1. ročníku studia. Výstupy šetření poslouží fakultě pro nastavení procesů předcházení studijní neúspěšnosti.
Klíčová slova: Studijní úspěšnost, přijímací řízení, studijní program Učitelství pro mateřské školy
Keywords: Study success, admission procedures, study program Teacher Training for Kindergartens
Download the article in English [PDF]: Not available