REFLEKTOVANÝ OSOBNÍ DENÍK: PODPORA PROCESU UČENÍ SE

Autoři
Bohdana Richterová

Abstrakt
V oblasti rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů i pedagogů se jeví jako jedna z možností práce s reflektovaným osobním deníkem. V odborné literatuře je možné nalézt dílčí informace, kterým chybí zastřešující přehled možností práce s tímto nástrojem. Na základě obsahové analýzy konceptů dostupných v odborné literatuře příspěvek představuje, jaká jsou specifika využití reflektovaného osobního deníku v oblasti učení se. Představuje šest kategorií včetně nejvyššího stupně potenciálu vybraného nástroje.

Klíčová slova
reflektovaný osobní deník, obsahová analýza konceptů, učení

Článek ke stažení [PDF]

Title
REFLECTED PERSONAL JOURNAL: SUPPORTING THE LEARNING PROCESS

Abstract
With respect to of the development of personal and social competencies of students and teachers, working with a reflected personal journal seems to be one of the possibilities. While scholarly literature provides some limited information, an overarching overview of the possibilities of working with this tool is lacking. Based on the content analysis of the concepts available in the literature, the paper presents the specifics of the use of a reflected personal journal in the field of learning. It discusses six categories, including the highest degree of potential of the tool in question.

Keywords
reflected personal journal, content analysis of concepts, learning process

Diskuze