1. SEKCE: Reflexe kvalitativních metodologických přístupů
Autoři:
KLÁRA ŠEĎOVÁ
JIŘÍ ZOUNEK
Abstrakt: Příspěvek je jedním z prvních výstupů výzkumného projektu Informační akomunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č.406/06/1022). Text představuje první pracovní skicu, která se věnuje jednomuz nejnápadnějších momentů, které se vynořily v průběhu iniciálních analýza sice různorodosti způsobů, jimiž učitelé při své práci ICT využívají a jejichvazbě na celkový styl práce učitele, jeho přesvědčení a osobní zvláštnosti.
Klíčová slova: ICT, učitel, styl výuky
Článek ke stažení [PDF]: ICT OČIMA UČITELŮ
Abstract: The paper is one of the first outputs of research project “Information andCommunication Technologies in Everyday Work of Teachers” (Czech ScienceFoundation, ref. no. 406/06/1022). The text is a attempt to deal with one ofthe most prominent issues that have surfaced in the course of initial analyses,namely the variety of ways in which teachers use ICT in their work and theirlinks to the overall style of work of the particular teacher, her/his beliefs andspecific individual features.
Keywords: ICT, teacher, teaching, teacher´s working style
Download the article in English [PDF]: Not available