Sekce 1 – Teorie a metoda v pedagogice
Autoři : Veronika Gigalová,
Hana Bartoňková
Abstrakt : Příspěvek je zaměřen na teoretickou argumentaci pro andragogickou diagnostiku rozvojového potenciálu zaměstnanců na manažerských pozicích ve firmách. Cílem teoretické studie je upravit model psychometrického nástroje testování osobnostního potenciálu manažera a modifikovat jej na základě Epsteinových výzkumných výsledků. Cílem příspěvku pak bude představit vyvozenou strategii andragogické diagnostiky rozvojového potenciálu manažerů.
Klíčová slova: Diagnostika rozvoje, rozvoj manažerů, sebeřízené učení, zkušenost, kritická reflexe, zkušenostní učení
Článek ke stažení [PDF] : Diagnostika rozvojového potenciálu manažerů (Diagnostics of Development Potential of Managers)
Keywords: Development diagnostics, manager development, self-directed learning, experience, critical reflection, experiential learning
Download the article in English [PDF]: Not available