Dilemata chápání pojmu porucha chování u žáků v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách

Sekce 8 – Posterová sekce

Autor: Nikola Adelaida Řandová

Abstrakt : Cílem příspěvku je provést komparativní analýzu, na jejímž základě bude možné popsat některá dilemata rozdílného chápání pojmu porucha chování ze strany pedagogů v kontextu inkluzivního vzdělávání na základních školách. V rámci vzdělávání se pedagog může setkat s žáky s diagnostikovanou poruchou chování a cílem příspěvku je stručně popsat nejčastější varianty této diagnózy a uvést možná dilemata s nimi související tak, aby inkluzivní proces vzdělávání podporoval potřeby žáka v nejlepší možné míře.

Klíčová slova: inkluze, porucha chování, žák, vzdělávání

Článek ke stažení [PDF] : Dilemata chápání pojmu porucha chování u žáků v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách

Title: Dilemma of understanding behavioural disorder in process of inclusive education at basic schools

Keywords: inclusion, behvaioural disorder, pupil, education

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze