Sekce 8 – Posterová sekce
Autoři: Cyril Brom, Anna Drobná, Tereza Hannemann
Abstrakt : Téměř nic není známo o tom, jaké prekoncepce o fungování počítačových zařízení a internetu mají žáci, kteří navštěvují 2. až 4. třídu ZŠ. Pokud je nám známo, nic se neví o tom, na jakých prekoncepcích se dají účinně budovat hlubší znalosti dětí a jaké prekoncepce naopak učení komplikují (vytvářejí tzv. miskoncepce).
Klíčová slova: informatika, internet, počítač, prekoncepce, miskoncepce, konceptuální změna
Článek ke stažení [PDF] : Informatické prekoncepce žáků 1. stupně: Předběžné poznatky z pilotní studie
Title: Computing -related Pre-conceptions of Primary School Children: Initial Insights from a Pre-study
Keywords: computing, internet, computer, preconception, misconception, conceptual change
Download the article in English [PDF]: Not available