Je to „jen“ asistentka : Dobrá praxe a spolupráce s asistenty /asistentkami pedagoga v inkluzivním vzdělávání z pohledu praktiků v České republice

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autoři: Katarína Slezáková, Lenka Kissová

Abstrakt : Zkoumáme perspektivy praktiků (učitelů/učitelek, vedení škol, asistentů/asistentek, atp.) na spolupráci učitele/učitelky a AP ve třídě, celkové postavení AP ve školách, jakož i základní politiky jak je reflektují praktici. Ústředním bodem analýzy jsou nejistoty ohledně odpovědnosti AP a struktury určující jejich postavení.

Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání, asistenti pedagoga, dobrá praxe, kvalitativní výzkum, základní školy

Článek ke stažení [PDF] : Je to „jen“ asistentka : Dobrá praxe a spolupráce s asistenty /asistentkami pedagoga v inkluzivním vzdělávání z pohledu praktiků v České republice

Title: She is just an Assistant : Good Practicesand Cooperation with Teacher Assistants in Inclusive Education from the Perspective of Practitioners in the Czech Republic

Keywords: inclusive education, teacher assistants, good practices, qualitative research, elementary schools

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze