UČITEL VE TŘÍDĚ S INTEGROVANÝMI ŽÁKY: VYBRANÉ VÝSLEDKY VÝZKUMU

3. SEKCE: Výzkum učitele a jeho vzdělávání – Skupina A

Autor:

PETŘÍKOVÁ JANA

SKUTIL MARTIN

ZIKL PAVEL

Abstrakt: Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu „Deskripce a analýzapodmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ“.Konkrétně je zaměřen na profil učitele 1. stupně běžných ZŠ (vzdělání vespeciální pedagogice, spokojenost s podmínkami práce apod.), kteří majíve své třídě integrovaného žáka se speciálními vzdělávacími potřebami

Klíčová slova: vzdělávání žáků se speciálními potřebami; učitel v integrované třídě;příprava učitele na práci s žáky s SPU; integrace žáků z pohledu učitele;

Článek ke stažení [PDF]: UČITEL VE TŘÍDĚ S INTEGROVANÝMI ŽÁKY:VYBRANÉ VÝSLEDKY VÝZKUMU

Abstract: The article presents partial results of the „Description and analysis ofconditions of education of children with special needs in a primary school“research. It is focused on primary education teachers’s profile (knowledgein special education; satisfaction with work conditions etc.), who integratepupils in their classroom.

Keywords: Education of children with speciál needs; teacher in a intagratedclassroom; preparing of teacher for work with pupils with learningdifficulties; integration from teacher point of view

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze