Sekce 2 – Vychovávaný a vzdělávaný jedinec
Autor: Katarína Rozvadská
Abstrakt : Cílem příspěvku je prezentovat andragogický pohled na předčasné odchody z formálního vzdělávání prostřednictvím výsledků analýz narativů dospělých studentů s předchozí neúspěšnou zkušeností s vysokou školou. Předčasné odchody ze vzdělávání bývají obecně nahlíženy negativně vládami i vzdělávacími institucemi pro své ekonomické následky (Merrill, 2015)a klasifikovány jako neúspěch jednotlivce či jako institucionální selhání(Quinn et al. 2005).
Klíčová slova: netradiční studenti, formální vysokoškolské vzdělávání, předčasné odchody ze vzdělávání, biografický výzkum, narace
Článek ke stažení [PDF] : Biografická práce netradičních studentů vracejících se na univerzitu po předchozí neúspěšné univerzitní zkušenosti
Title: Biographical work of non-traditional students who re-entry university after previous unsuccessful university experience
Keywords: non-traditional students, higher education, drop-out, biographical research, narration
Download the article in English [PDF]: Not available