Sekce 7 – Podpora učení žáků a studentů: teorie a praxe
Autor: Veronika Bačová
Abstrakt : Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, kteréz výukových metod, organizačních forem výuky a činností implementovaných do vyučovacích hodin považují žáci při svém vzdělávání za přínosné. To jsou procesy, pomáhající žákům základní školy k dosažení očekávaných výstupů v jednotlivých vzdělávacích oborech na základě jejich individuálních možností, zkušeností, potřeb a zájmů.
Klíčová slova: společné vzdělávání, inkluze, začínající učitel, individualizace, proces vzdělávání
Článek ke stažení [PDF] : Klíčové problémy začínajícího učitele v praxi společného vzdělávání a jejich řešení
Title: The main problems of a beginning teacher in process of education pupils with special educational needs
Keywords: special educational needs, inclusion, begining teacher, individualization, education process
Download the article in English [PDF]: Not available