SEKCE Č. 1: TRANSDISCIPLINARITA V PEDAGOGICKÝCH VĚDÁCH
Autoři: Nehyba Jan, Kroutilová Marika
Abstrakt : Cílem příspěvku je představit výsledky pilotní studie zaměřující se na přesvědčení učitelů ohledně neuromýtů. Cílem studie bylo zjistit, do jaké míry učiteléna základní škole věří neuromýtům v oblasti vzdělávání. Dále také srovnat,zda je rozdíl mezi mírou přesvědčení v neuromýty u učitelů v alternativních školách a v běžných základních školách.
Klíčová slova: Neuromýty ve vzdělávání, neuropedagogika, mylné představy, učitel, základní škola
Článek ke stažení [PDF] : NEUROMÝTY U UČITELŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
Title: NEUROMYTHS IN ELEMENTARY SCHOOL TEACHER PRACTICE
Abstract: The aim of this study is to explore teachers’ beliefs in neuromyths in education. In the theoretical part we pay attention to various foreign researches on neuromyths.
Keywords: Neuromyths in education, neuropedagogy, misconceptions, teacher,elementary school
Download the article in English [PDF]: Not available